[vc_row full_width=”stretch_row_content” el_id=”so”][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611151850958{background-color: #09090b !important;}”][cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_52931″ image=”1874″ sk_css=”background-size:cover;margin-top:25px;margin-right:-15px;margin-left:-15px;”][/cz_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611211535827{border-top-width: 5px !important;border-right-width: 5px !important;border-bottom-width: 5px !important;border-left-width: 5px !important;background-color: #d9a602 !important;border-left-color: #ffffff !important;border-left-style: double !important;border-right-color: #ffffff !important;border-right-style: double !important;border-top-color: #ffffff !important;border-top-style: double !important;border-bottom-color: #ffffff !important;border-bottom-style: double !important;}”][cz_title id=”cz_75303″]
محمود محمدیان
- دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی
- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی
- مشاور و مدیر اجرایی در سازمان های مختلف
- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
- دبیرعلمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
- مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
- مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
- مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
- دارنده مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
- استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی
[/cz_title][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611151835921{background-color: #09090b !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_22649″ image=”1873″ sk_css=”background-size:cover;background-color:#09090b;margin-right:-15px;margin-left:-15px;”][/cz_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611211514260{border-top-width: 5px !important;border-right-width: 5px !important;border-bottom-width: 5px !important;border-left-width: 5px !important;background-color: #d9a602 !important;border-left-color: #ffffff !important;border-left-style: double !important;border-right-color: #ffffff !important;border-right-style: double !important;border-top-color: #ffffff !important;border-top-style: double !important;border-bottom-color: #ffffff !important;border-bottom-style: double !important;}”][cz_title id=”cz_71627″]
نیما کیمیایی
- مسئول گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم
- خالق کتاب های برگ برنده مذاکرات، میانبرهای مذاکرات، راز الماس آبی و کوه نامریی
- کتاب پیش القایی به اهتمام نیما کیمیایی
- مشاور برندینگ و آموزش ایرانیان خارج کشور
- مدرس دوره هایMBA در موسسه آموزشی ماهان
- مشاور و مدرس بیش از 90 برند معتبر مانند :
هیوندای(شرکت آسان موتور)، ، سوبارو، نگین خودرو، BMW ، مرسدس بنز، صنایع غذایی آوازه، فرش فرهی، آقای فرش، فرش الماس کویر کرمان، کانون تبلیغات ایران نوین و…
[/cz_title][cz_gap height=”26px”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content”][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611211472184{border-top-width: 5px !important;border-right-width: 5px !important;border-bottom-width: 5px !important;border-left-width: 5px !important;background-color: #d9a602 !important;border-left-color: #ffffff !important;border-left-style: double !important;border-right-color: #ffffff !important;border-right-style: double !important;border-top-color: #ffffff !important;border-top-style: double !important;border-bottom-color: #ffffff !important;border-bottom-style: double !important;}”][cz_title id=”cz_12452″]
ژان بقوسیان
- نویسنده و مترجم بیش از 04 کتاب با فروش 250 هزار نسخه
- موسس و مدیر سایت مدیرسبز، سایت تخصصی آموزش بازاریابی برای مدیران
- عضو هیات تحریریه مجلات موفقیت و خلاقیت
- کارشناس رادیو اقتصاد
- سخنران همایش استراتژیهای بازاریابی اینترنتی همراه سخنرانان معروف جهان
- طراح و سازنده بیش از 09 محصول آموزشی پرفروش
- مدیرعامل شرکت بازارسازان مدیرسبز قرن
- مشاور برندهایی مثل الجی، مبیننت، ایران خودرو، گاج، بیمه سامان
[/cz_title][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611151863192{background-color: #09090b !important;}”][cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_94738″ image=”1876″ sk_css=”background-size:cover;margin-top:25px;margin-right:-15px;margin-left:-15px;”][/cz_image][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611211499831{border-top-width: 5px !important;border-right-width: 5px !important;border-bottom-width: 5px !important;border-left-width: 5px !important;background-color: #d9a602 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;border-left-color: #ffffff !important;border-left-style: double !important;border-right-color: #ffffff !important;border-right-style: double !important;border-top-color: #ffffff !important;border-top-style: double !important;border-bottom-color: #ffffff !important;border-bottom-style: double !important;}”][cz_title id=”cz_67481″]
پیام بهرام پور
- همبنیانگذار اپلیکشن آرامیا
- مدیر اجرایی انتشارات بیشتر از یک نفر
- بنیانگذار مجموعه موسسات بیشتر از یک نفر 1
- مدیر پرمخاطبترین سایت آموزش ارتباطات در ایران
- ترجمه کتاب قله از اریک اندرسون
- ترجمه کتاب چگونه در بیست ساعت هرچیزی را یاد بگیرید؟از جاش کافمن
- کتاب مهندسی آرزوها، انتشارات بیشتر از یک نفر
- کتاب مهنـدسـی خـوشبختـی، انتشـارات نگاه نوین
- کتاب تیغ، انتشـارات تعـالـی
- کتاب از شنبـه، انتشـارات تعـالی
- کتاب انسان 2020 ، انتشارات تعالی
- کتاب جعبـه ابـزار سخنـرانـی، انتشـارات سپیـد
[/cz_title][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611151874276{background-color: #09090b !important;}”][cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_38342″ image=”1875″ sk_css=”background-size:cover;margin-top:25px;margin-right:-15px;margin-left:-15px;”][/cz_image][/vc_column][/vc_row]